ראיון כמו גם תאריך ארוחת צהריים

היום היה לי ראיון אחד נוסף כמו גם הפעם זה היה די קרוב למקום בו בן עובד אז בחרנו לספק לארוחת הצהריים.

פגענו במיקום תאילנדי אזורי שרמזנו לנסות לפני שעזבנו את CA, אולם מעולם לא קיבלנו את האפשרות באותה תקופה. אני אוהב שהם עשו מבצעים של ארוחת צהריים במחיר הגונה הכוללים מרק, סלט כמו גם אורז.
הסרטונים החדשים ביותר שלי

למידה מריצה לקויה
ריצות גרועות מתרחשות – הנה בדיוק איך עברתי על פני זה כמו גם גיליתי מהריצה הבאה שלי. הצעה לסייע לך בסופו של דבר להיות רץ טוב בהרבה בכך שאתה צופה ניטרלי של האימונים שלך.

עוד סירטונים

0 שניות של 3 דקות, 48 שניות

הבא בתור
סקירת ספרי עפר אמריקאית
12:07

לחיות
00:00
08:21
03:48

אני תמיד מבקש אורז חום, עם זאת לא ישנם מספר רב של מיקומים. BOO. חשבתי ללכת בלי אורז אם זה לבן, עם זאת אני לא יכול להביא את עצמי לעשות את זה.

רכשתי את “Pad Broccoli עם עוגת שעועית” כמו גם אהבתי את זה. אמרתי לבן זו אולי המסעדה התאילנדית המועדפת החדשה שלי כמו גם Dish! הרוטב היה טעים מאוד כמו גם סילקתי כמה מהאורז ישירות בארוחה הקטנה כדי לספוג אותו.

עוגת שעועית טעימה?

עוגת בקר טעימה <3 בדרך כלל אני זה שמתחנן ליוגורט קפוא, אולם מכיוון שהמיקום התאילנדי היה הכי טוב בסמוך למפרק ששרת עצמי שהציע לנו שיש לנו קינוח. אממ, אם אתה מבין אותי כל מה שאתה מבין שלעולם לא אדונה יוגורט קפוא. עוּבדָה. עם זאת, חלקנו אחד, וזה נדיר. בדרך כלל אני דוחה לשתף קינוח מכיוון שאני מגן קינוחים. לרוע המזל, בסופו של דבר אני מאגר את ההשלכות בתחת שלי. לְתַקֵן. צילמתי את המידע התזונתי שפרסמו. אני מבין ש- Fro-Yo הכל פופולרי, כמו גם הסטטיסטיקות הללו בדיוק כמו כל סוג של לאן אתה הולך. מקווה שזה מסייע? לפני הראיון שלי כמו גם תאריך ארוחת הצהריים רצתי 5 מיילים לפני שהתכוננתי. לא הייתי מהיר, עם זאת לפחות אני עקבי? 5 מייל - מייל 1: 9:00 מייל 2: 9:00 מייל 3: 9:02 מייל 4: 8:56 מייל 5: 9:00 וניצלתי את הבייגלה הבריאה המועדפת עלי להכין ארוחת בוקר מפוארת. אלה הבייגלה הבריאה שלי, עם זאת, הפייב שלי סביב בייגלה יהיה טוסט פנרה צרפתי של צ'וק צ'יפ? משופע עם גבינת LC כמו גם ריבה. עשיתי עצירה מהירה באיקאה בבית השיטה. לא קיבלתי שום דבר, עם זאת אני קונה לכל הרהיטים לדירה שלנו. עכשיו אני מתנשא על דובדבנים כמו גם מחבר את הבלוג הזה לפרסם עבורכם אנשים טובים. יש לי איזו חברה ללכת אליה לפני שאוכל להתחיל את הנעליים כמו גם להירגע. יום ג’רזי סביליה שלישי שמח!!!

שלח לי את חוברת העבודה

להציל

שיתוף הוא אכפתיות!

לַחֲלוֹק

צִיוּץ

פִּין

לַחֲלוֹק

דוֹאַר

לַחֲלוֹק

המשך לבחור באלה:

קערות השרימפס של גורטון חדשות ארוחות קפואות בסך הכל

קערות השרימפס של גורטון חדשות ארוחות קפואות בסך הכל

קערות השרימפס של גורטון ארוחות קפואות חדשות – מחשבות על קערת האטריות של שרימפס סובה וכן קערת ריזוטו פטריות שמנת. מרפא

מיכל אחסון כריש מקלחת הליכון כמו גם תאריכי צהריים … תאריכים?

מיכל אחסון כריש מקלחת הליכון כמו גם ג’רזי ווסטהאם יונייטד תאריכי צהריים … תאריכים?

שלום! איך הולך? פשוט בודק את הריצה המועדפת עלי כמו גם לאכול מסוף השבוע הזה! מה אתה זומם? ראשון

מעולם לא הייתי משחק לרצים סיבוב 2

מעולם לא הייתי משחק לרצים סיבוב 2

מעולם לא הייתי משחק עבור רצים @runeaTrepeat כי לקחתי את ה- DNF הראשון שלי למרתון לונג ביץ ‘זה זמן המשחק! חמיילים בסך הכל כמו גם הטובים ביותר בפברואר 2021

מיילים בסך הכל כמו גם הטובים ביותר בפברואר 2021

כמה מיילים רבים רצית החודש? @RuneAtrepeat תבנית עיצוב סיפור אינסטגרם לרצים. ג’רזי לסטר סיטי הריצה הטובה ביותר כמו גם אוכלים עבור

מתכון שייק אגוזי בננה עם יוגורט

מתכון שייק אגוזי בננה עם יוגורט

שייק אגוזי בננה הוא שייק היום! אני משתף מתכון שייק אחר מדי יום השבוע כמו גם את S

בן קיבל את Coronavirus

בן קיבל את Coronavirus

לחיות עם מישהו שקיבל covid19 – מה קרה? תוצאות הבדיקה COVID19 שלי. רגשות אמיתיים לגבי הצורך

⚡ מאת Shareaholic

ו

Leave a Reply

Your email address will not be published.