שביעות רצון מובטחת

בעוד שאני לא מוכנה לשים תווית “מובטחת שביעות רצון” לריצה, ג’רזי ר.ב. לייפציג לאכול, לחזור עליה – היה לי התגלות מלאה של שביעות רצון היום.

גיליתי את עצמי נשנש אחרי ארוחת הבוקר כמו גם ארוחת צהריים היום כמו גם הבנתי שזה קשור למתח. אבל, גם אני הבנתי שהארוחות שלי לא היו מה שרציתי באמת – הם מה שהאמנתי שצריך שיהיה לי.
הסרטונים החדשים ביותר שלי

נסיעה בסקירת ג’יין
נסיעה בסקירת שתן ניידת של ג’יין.

עוד סירטונים

0 שניות של 8 דקות, שנייה אחת

הבא בתור
יום אימוני מרתון 2
01:45

לחיות
00:00
08:21
08:01

סביר להניח שאוכל לאכול באופן אקראי אם אני מרוצה מאפשרויות האוכל שלי (אכילה אינטואיטיבית במיטבה). במבט לאחור על תמונות האוכל הישנות שלי מהשנה האחרונה אני רואה חטיפים אקראיים רבים כל כך כמו גם אוכלים יתר על המידה מסיבה זו.

למרות שאני עדיין מנסה לרדת במשקל, אני הולך לנסות כמו גם לאזן לאכול את מה שאני רוצה תוך כדי התחשבות להישאר עם נקודות WW במשך כמה שבועות, כמו גם לראות בדיוק איך זה עובד בשבילי.

ארוחת צהריים: הייתי דוב רעב סביב זמן ארוחת הצהריים אז הבנתי שחלבון הוא רעיון נהדר. טלטלתי ביצה עם ירקות. אני נצרך עם מלפפונים בצורה הטובה ביותר עכשיו כמו גם ערימה בזמן בישול עם חומוס. זה אחד הדברים האלה שלא זכרתי שאני אוהב?

אגס, כי זה בדיוק איך שאני מעוצב:

אחרי העבודה קיבלתי פנים וגם בסופו של דבר התחלתי לבית מאוחר מאוד. הכנתי סלט גדול עם כמויות גדולות של חומוס. זה נראה ככה, די … למעט לא בכלל מכיוון שזו תמונה ישנה אקראית שגיליתי היום.

ואז, אכלתי קינוח …

עם זאת, עדיין אין חמאת שקדים אצל TJ! הם הצהירו שזה יהיה מחר. כשהתחלתי לבכות הייתי ג’רזי נבחרת ברזיל בכדורגל צריך לומר לעובד שזה היה מאז שדחפתי את אצבעותי בתצוגת הבננות. אני לא מאמין שהוא רכש את זה?

בדיוק גיליתי את התמונה הזו של ריצה מצוינת – 4 מיילים תוך 35 דקות! אני דרישה לחזור לשם !!! זו מוטיבציה – אני הולך להפוך את זה לשומר המסך החדש שלי.

מקווה שלכולכם היה יום שני פחות מטורף ממני.

ואם זכית בתחרות הכדור הקסמים לטובת Go, אנא חזור אלי בהקדם האפשרי!

שלח לי את ג’רזי נבחרת נבחרת קוריאה בכדורגל חוברת העבודה

להציל

שיתוף הוא אכפתיות!

לַחֲלוֹק

צִיוּץ

פִּין

לַחֲלוֹק

דוֹאַר

לַחֲלוֹק

Leave a Reply

Your email address will not be published.